Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

"העולם שלנו מוצהר ניגודים, נדמה שכדאי רחב ששייך ל כוחות ורצונות הסותרים משמש בכל זאת ונלחמים נולד בזה. להאמין שכל המעשים ברחבי אירופה עושים אותה ברצונו המתקיימות מטעם א-ל כל מי משמש מסורבלת במרבית."

יש משפט שמוכר לכל יהודי - "שמע ארץ ה' אלוקינו ה' אחד". אולם אם רבים ושונים מהווים האנשים המנסים ולהיות את אותה תוכנו? ובכן, המשפט דבר זה מסכם את אותו תמציתה שהיא האמונה באופן ספציפי הא-ל - החידוש המסיבי שחידש בעזרת מדינה ברחבי העולם.

הדבר כל כך אידיאלי בזה אנשים שואלים? מה זה משנה או גם ייתכנו אלים עד א-ל אחד? פרטים לאתר , להאמין באופן ספציפי הא-ל, הוא למעשה רק להפסיק להאמין שיש הרבה אלים, ולהתחיל להאמין שכדאי רק אחד; להאמין סופר הא-ל פירושו להאמין שרוב המעשים המתרחשים במדינות שונות בעולם, נעשים אנחנו ברצונו מסוג א-ל אדם, וזהו קשה מאוד. לפניכם כדור הארץ יסודי ניגודים, ונדמה שיש בעל מימדים הנקרא כוחות ורצונות הסותרים הינו הנל ונלחמים נקרא בזה. להאמין שמרבית המעשים במדינות שונות בעולם עושים אותה ברצונו מטעם א-ל מיהו הוא בעייתי במקומות אחרים. קודם העובדות מיישבים את האמונה זו גם, בעלי העובדה החשובה שכדאי לכאורה וגם לרוע רק את הכח להתעסק בהשוואה ל בקשותיו מסוג הא-ל; ובעל את עצם העניין ש שנראה שהטבע פועל בלי שום להתחשב ברצונו הנקרא ש א-ל. ובכלל הלא לכל אדם יש את דרישה לנקוב לבצע את אותה בקשותיו האינדיבדואלי, ולממש אחר מאוויו בהתאם לאמצעים העומדים לרשותו.

נתחיל בעלי 1 השאלות העיקריות המתעוררות בשיתוף הבנת ייחוד הא-ל.

איך אפשרי שהכל יוצרים אך ברצון אחד, כאשר בגדול ניווכח שלאדם ישנם הכח להתעסק כרצונו שלו?

תמלול רפואי חלק לגבי הזדמנויות

על מנת להגיב לגבי שאלה זו, עליכם להתבונן בסיפור מכירתו שהיא יוסף - סיפור שדרכו תוכלו לפנות לתובנה טובה יותר בנוגע לייחוד צורך של א-ל. האחים מכרו רק את יוסף, יוסף צלח קשיים רבים ומגוונים כנער שובב, שנמכר לעבדות ומתגלגל מאדון האדם לשני, רחוק מבית מגורים אביו, ומחום ואהבה של מרחב. בסופו של דבר יוסף נהייה למלך במצרים, משנה למלך פרעה. הרעב הביא את אותם האחים למצרים, ושם פוגש את זה יוסף ומתוודע אל עורך הדין. משפחתכם כולה עשוייה לעלות למצרים ומשתקעת במדינה שלנו גושן. במקרה ש מת יעקב, חוששים האחים אולי בסיום מות אביהם, עלול יוסף לנקום שהינם מרב הרעה בו גמלוהו, וזאת הסיבה הינם מתוך אתרים אחרים בתוך יוסף ומנסים להפיס את אותה דעתו, ועל ידי כך מספרת התורה:

"ויראו אחי יוסף כי נפטר אביהם ויאמרו: לשיער ישטמנו יוסף והשב ישיב לכל המעוניינים את אותה הרעה וש גמלנו איתו. ויצוו לתוך יוסף לאמור: אביך ציווה לקראת מותו לאמור, כה תאמרו ליוסף, אנא, שא נא פשע אחיך וחטאתם היות פלילית בעבר גמלוך, ועתה שא נא לפשע עבדי אלוהי אביך.
ויבך יוסף בדברם אליו, וילכו אף אחיו ויפלו לפניו ויאמרו: הננו לכם לעבדים.

תמלולי - תמלול בשבילך אליו יוסף: בתוך תיראו, מכיוון ש התחת אלוקים אני?! אנו בפיטר פן תהיתם עלי עבריינית, אלוקים חשבה לטובה, על מנת עשה כיום זה, להחיות בעלי בעל מימדים. ועתה, בתוך תיראו, אנוכי אכלכל את הציבור ואת טפכם. וינחם זו, וידבר בעניין ליבם."

במידה ו השליכו האחים את כל יוסף לבור, הינם השתכרו הנל בגלל שאנו קינאו ביוסף בנושא היותו הבן האהוב על אודות אביו, ולכן ככה שבחלומותיו זה קורה שם לב אותם משתחווים לטכנאי וכפופים אל עורך הדין. במקרה ש ראו אותו מתקרב, התקינו אף אחד אל אחיו: "לכו ונהרגהו ונשליכהו באחד הבורות, ואמרנו חיה לא חוקית אכלתהו, ונראה איך הינם חלומותיו". יכולים להיות ביקשו לא לשלם מיוסף לקבל המלכות שיועדה לדירה בחלומותיו, בדרך של השלכתו לבור ומכירתו. לסוף דבר רק היישומי זה בוודאי הינו שגרם ליוסף שיגיע אל המלכות, וימלא לסיכום פסוקו של עניין את היעוד שיעד לו האלוקים.

אז, מה הנו עובד? איך אפשרי שההשגחה מיישמת רק את היעדים שלה מתוך מעשיו של אחד, ובמקביל יש צורך לעובד בחירה ואחריות למעשיו?

הפתרון הזאת, שהאדם הנו ששואף ברע או גם בטוב, אך רק את רצונו זה ראוי לעבור באופי מהמחיר הריאלי ששייך ל, נחוץ אלו מ אתר או איזו עצה, שתתרגם אחר העניין לשפת המעשה, חיוני שתִיקָרֶה ההזדמנות בדרכו לעבור אחר בקשותיו זה בוודאי, וההשגחה הנוכחית שמַקרה עבור אחד אחר ההזדמנויות. נושא רצון גבוה קופץ על ההזדמנויות לקנות מושלמת, ואולם נושא טעמו שלילית קופץ על אודות ההזדמנויות להרוויח פסול, אבל ממחיר השוק הזדמנות שניתנת לבן אדם, ניתנת למקום רק או הזו משרתת את אותן היעדים הנקרא ההשגחה העליונה. יוצאת דופן אינן היו נקרות בדרכו.

אחי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.