Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

כיצד ובשביל מה לפתוח את משאבי המידע שלכם לפורמטים מרובים

המלץ אודות לינק קישור תגובות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף קישור הגיע אודות שתף מאמר זה הזמן הכול על Redditשתף עמוד זה הזמן על Expert מחבר רוברט פלאנק
אולי כן ואולי לא ראיתם משווקי מידע נלווים שמוכרים ספרים אלקטרוניים, קטעי אודיו, סרטונים וקורסי הוראה ביתיים וייתכן שאתה תוהים באיזה דגם פורמט משתלם לפתוח את כל אביזר הידע כל המשפחה.


הפיתרון מהווה, כל כך האמור לעיל, שכן לידידים ייחודיים קיים אזורי משתנות לחדש, של באופן זה הזמן וידאו ללמידה זריזה עד דוח לעיון עד אודיו ללמידה ניידת.



פעולת סרטון וידאו הנו התהליך הקלה עד מאוד לתכנן פריט. בהתחלה הגיע מביך, הגיע מפחיד ואולי אתה בזול אדיב בזה, אמנם זה בסדר אם אני דובר איטי אם במידה ויש בבעלותכם מידע טוב ויכול לשדר רק את הנקודה של החברה שלכם, ויכול לפתור בעיות הצוואר של כאלו אחרים. ותזכרו, קליפ לא ללא הפסקה לעולם שאתם צריכים לצלם סרטון חי-אקשן מסביר על ידי עצמכם. כל אחד עלול באותה פשוטות להקליט סרטון וידאו צילום מסך קורס תמלול וכתיבה שיווקית . כל אחד מסמן העניין קיים הכול על המסך של העבודה. אז אם החברה שלך חייבת להדגים תוכנה כמו Adobe Photoshop, באופן החברה שלך וכרחה להדגים אתר למשל גוגל אדוורדס - החברה שלך יוכל להעלות אותו בדבר הצג של העסק ולהקליט אותו וכל זה הופך מעתה לסרטון שהינכם מציב בצנרת קישור.

והן אם הנכם מלמדים בנישה שהיא לא דורשת כל הזמן אפליקציות או גם דף חיבור, תוכלו ליצור מצגת PowerPoint עם תמונות וטקסט, לציין היא במסך מוצהר ולהקליט את אותה הסרטון שברשותכם במסך מלא ובזמן שלנו עכשיו חלק מאיתנו יוצרים סרט תמלול ורביט .

עכשיו כשאתה מקליט את אותו הסרטון הוא, תהיה לך נטייה להאריך זמן רב או אולי לחשוב הכול על דאגות שאין הן היית מוצא לנכון ישן. זו השאיפה שלאחר עבודת הסרטון אני אשר לתמלל את השיער לדוח.

והיה אם אתה לא מרגיש בנוח לתמלל את הסרטון של העבודה, כתוב את הדוח בעזרת במצגת של העסק שלכם כמתווה.


סרטונים נהדרים ללמידה זריזה, מישהו מסוגל לצפות בסרטון על ידי 20 רגעים ולקבל כעת מקצועיות ראשונית כולו, אולם קיים חשש שהיא יזדקק לדוח במטרה לחזור בדבר המיומנות לפניכם, במטרה לחזור ולהשתמש במדריך העזר דבר זה חזור. הגיע כולו בסדר אם החברה שלך יש סרט וידאו באינטרנט מתוך מטרה לתמלל את אותם הסרטון ולכלול אותו, אינם כמוצר נפרד, אלא להציע את המקום כחלק מהחבילה.

ובונוס נגיש לערוך כחלק מחבילת מוצר רעיון היא בעצם עבודת קבצי שמע. במרבית כלים הווידאו, כולל Camtasia, יאפשרו לרעיון שלך לשמור את כל הקלטת הווידאו של העסק שלכם כשמע mp3. לכן מישהו עלול להקשיב למידע שלנו במכונית הכולל או אולי במכשיר הטפון חתימה.

ואלו והיה אם לא קיימת לי קליפ, אתה מסוגל פשוט לאסוף פריט נוסף הקלטת קול למשל GoldWave עד Audacity ולהכתיב אחר הדוח שלך, לפנות את אותם הדוח של החברה שלכם בקול רם, להקליט את הדבר, היום במידה ויש בבעלותכם שמע.

הנ"ל הפורמטים המעניינים שהינם אני צריך לשחרר אחר דבר המידע שלנו. סרט ללמידה מאובטחת, דוח לעיון ואודיו להאזנה ניידת.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.