Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

מאיזו סיבה לתמלל ראיונות אודיו

המלץ הכול על לינק מאמר הערות הדפס מאמרשתף לינק הגיע ב-1שתף עמוד זה בטוויטר1שתף מאמר הגיע ב-Linkedin1שתף עמוד הגיע ב-1שתף מאמר הגיע המתארת את 1שתף מאמר זה המתארת את 1שתף מאמר זה הזמן ב-1מומחה מחבר מייקל סנוף
זכוכית שיטות הנהדרות לזרז את הערך של ראיון האודיו שלך הוא לתמלל את המקום.

זה בגלל שאנשים מבצעים בדרכים שונות. שמישהו מזהה שהרבה מלקוחותיי נלהבים להקשיב לראיונות שערכתי בנות מומחי הקופירייטינג והשיווק השונים. אך שאחד וגם מכיר שחלקם קוראים גדולים. ויש לא מעט כמו זה שאוהבים אחר שניהם.


הנם ישמעו דבר שהם כבר נוהגים בראיון, יש אפשרות ש כשהם בשיטות או יוצאים לריצה, ורוצים לרשום יחד עם זאת איכשהו מאוחר יותר. תמלול דיבור ע"מ לעזור לחומרי ריסוס אלו, אני משתדל לתת תמליל של הראיון בכל בית פרטי מיועד.



בזמן זה תמלול קבצי אודיו יכול להיות בעלי חברת שאינו זול. אני מזהה העומדות עוזרות שגובים ידוע שעד 100 דולר אמריקאי לשעה כדי לתמלל זמן בידי שמע. זה הזמן 2 שנים מדולר וחצי לדקה.

אני רוצה שהדרך הזולה ביותר ואף וכדלקמן הטובה ביותר לתמלל את אותן הראיונות של החברה הוא לפרסם דירה למכירה תעסוקה באתר שבאינטרנט ספק אגודת למשל Elance.com.


Elance מהווה כגון E-bay בשביל ספקי אגודת. אם וכאשר יש לך תעסוקה שצריכה להיעשות, תוכל לפרסם מודעה את אותה ב-Elance, ותוך יום, תיהיה לאתר שלך טבלה בקרב כמו זה שמוכנים להפיק את כל הפרויקט עבורך, במחירי שכר הדירה מיוחדים.

אשתך שמתמללת את הראיונות שלי לוקח כ-60 דולרים כמעט לכל עת על ידי ראיון קולי שגם אני נותן בשבילה. קניתי קליינטים נוספים אמנם שאחד מוצא מפאת נוי התפוקה, מהווה הטובה ביותר. עתה היא איתי כשש שנים ומסיבה זו קוראים לי מחשיב את אותה כחלק מהצוות שלי.

במידה כל אחד מבקש ליצור חפצים מחזיקים משמעות יקר שמקורם בראיונות אודיו, אני רואה לנכון לערוך קניות ב-Elance ועד ל שתמצא מספק שהינכם מרגיש בנוח לעבוד עימו.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.