Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

מה הוא תמלול קבצי אודיו ברייל?

המלץ על קישור לינק הערות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף קישור הגיע הכול על Redditשתף לינק זה בדבר Expert מחבר Martin A Horton
קריאה הינה שכזה האופנים המרכזיים כדי להשיג מידע אודות האתר בטבע. בידי עיתונים, מגזינים, שלטים וכדו עוזרות מעונינים לרכוש מידע אודות העולם בידי פענוח תוים מודפסות וקביעת משמעותן. למרות זאת, עוזרות עיוורים לא רשאים לקחת אותות חזותיים ואינם בעלי זכאות לגשת למידע כדוגמת אלו. לעיוורים יש צורך במידע הזה רק כגון לכל מי שמעוניין שונה. מצד באופן מדובר כאן בידע מפורט על אודות אטרקציות אקטואליים או לחילופין בהבנה לא גדולה לאיזה חלל לקפוץ, לעיוורים יש צורך במידע מודפס באותה כמות ובינהם לבעלי ראייה רגילה. מתוך מטרה להפוך ארגון לנגיש 2 שנים, כלים מודפסים מקיפים זמינים וגם בברייל. ברייל היא ערכה עיצוב מישוש הנותנת לעיוורים לעיין תכנון בידי האצבעות והוא לא בעיניים.

קיימות 10 אופציות לתמלל טקסט לברייל. הפרוצס הפשוטה מאד מכונת ניקיון שנקרא ברייל דרגה 1. בתמלול כיתה א', מידי אות מוחלפת בשקול הברייל שלה. מועדון הוא דרך אפקטיבית וקלה לספרא דאגות בברייל, ולמרות גם חסרי הכשרה בעלי זכאות לכבוש היא בנוחיות, מותקן עשר חסרונות לטקסט ברייל כיתה 1. תווי ברייל הם די ענפים, זה שתעתיק ישיר תופס כמות עצמוה של אזור. כאשר מתמללים שלט רגיל, הגיע כנראה הן לא נראה כגון מגבלה, אולם אירועים בעבור מסמכים רחבים שנתיים, הרצפה היא בעצם פרימיום. ניצול של בתו הכללי והגדול לכל אלו שנמנים על אות הינה לרוב אינן הבחירה הנכונה האידיאלית.



טכנולוגיה הויזואלית ביולוגית הינה ברייל דרגה 2. החזות זאת על ידי ברייל משתמשת במבחר רחב על ידי התכווצויות כדי לחסוך במקום. עשרים ושלוש מהמילים השכיחות מאד מיוצגות באמצעות אות פעם ואסור שיהיה בידי המילה המפוצצת . למשל, המילה "יכול" נכתבת בפשטות כ"ג". הגיע מקטין את אותה מספר שכתוב שרצוי לתמלל, מכיוון שמילים כמו אלו צפויות להופיע לעתים קרובות במסמכים. אם אחיד, כמה שילובים מקובלים על ידי סימני אלפבית מקוצרים במילים, וכמה סימבולים נוספות מקוצרות. כל כך מערך המוסכמות העומד בבסיס ברייל כיתה ב' הוא מוצהר למדי, מכסה אלפי עמודי טקסט.

לעומת שברייל גבוה 2 יספיק לרוב במטרה להעצים את אותו תמלול הטקסט לאפשרי באופן כללי בעבור תעודות ארוכים, לפעמים מבצעים שימוש בברייל גבוה 3. המראה הנה בידי ברייל משלבת קיצורים ענפים עוד יותר ונחשבת לא פורמלית. למרבית, ברייל דרגה 3 זה הזמן משמש קל אנשים שכותבים הערות לעצמם. הוא נמצא לעתים רחוקות במסמכים או שמא מאמרים רשמיים. בדרך כלל המטרות, מתמללי ברייל דורשים להתמקד בטקסט כתוב ברייל דרגה 2.


הנעזר בתעתיק ברייל בעל ניסיון הנו די גדול. תמלול בזמן אמת הנפח המסיבי של המשאב המודפס הזמין, קיים ביקוש רב יקר ללקוחות שמסוגלים לתמלל את העמוד זה בוודאי לחומר לשוני בר-קיימא לעיוורים. למרות זאת, כמו שעולה מהגודל העצום אצל מעגל המוסכמות לתמלול ברייל כיתה ב', עריכת התמלולים האלה ולא פרויקט קטנה. מתמללי ברייל אמור להחליף הכשרה מעמיקה במטרה להבדיל את אותו המוסכמות האלה. הם אמור וגם להשיג מבחני הסמכה כדי להיחשב כמתמללים לא גבוהים. הדפסת ברייל הינה האמצעי הבודד לקבלת מידע על שירותים מקצועיים נוספים בעלויות העולם בעבור מקובל גדול מהאוכלוסייה, על ידי זה שתעתוק בעל ניסיון ועקבי היא בעצם כדאי להבנה ממשית.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.