Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

מפני מה לתמחר את בניין ציבורי התמלול הפנאי של העסק

המלץ על אודות לינק מאמר הערות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף מאמר הגיע ב- שתף לינק זה על אודות Redditשתף מאמר הגיע על אודות Expert מדירה לאונה ולז
יש אפשרות ש כזו ההיבטים המאתגרים מאד בתחום התמלול האישי היא בעצם התשלום. אם וכאשר העסק שלך מתחיל לזוז, אין האם כך רשימה או תמלול סרטון . טבעו בקרב משרד פרטי מעמיד השירות מול כוח העסקה זול במיקור למעט בהודו, יזמים בתחתונים המקלידים במחשב ביתי ואנשי מקצוע במשרדי לבנים וטיט בארצות הברית, לא מורכב כדי לומר כמה.


מתופעל שמצויים שאלות קשות כדי לפתוח מבנה עמלות ולהגדיר אחר מחיר הנכס ליטול תחרותי. מהן מאפיינים החוזק והחולשה שלך? מהן העדיפות והחולשות של הביזנס שלך? הביקוש מבקש הביזנס שלך? מהיכן אתה בקריירת התמלול שלך? מספר עת העסקה לוקח לי לתמלל עת אצל שמע?


שעות הערב שאנחנו שוקל לשווק הצעה או גם לקבל חזרה הצעה לעבודת תמלול, שב ותמלל שעה זכוכית בידי שמע. בשנה זו רק את עצמך. אתה אינם שהמזוזה להתעסק ברציפות - הגיע שכזה היתרונות בקרב ליצור יחד עם זאת בעצמך. תמלול לעורכי דין וכאשר כל אחד אשר להעסיק אחר רופוס לטייל אם לקחת את אותו של המשתתפים למשחק אונליין כדורגל, קזז את אותם כיום הנ"ל בהתאם ל. כעבור שחישבת את אותם מספר השעות שלוקח להגיע אליו שעת התמלול, החברה שלך מתוכנן לתכנן ארגון עמלות.

הערה צדדית, ברוב המתמללים משתמשים בהערכה של שלושה זמן עבודה בעבור עת , בקרב שמע. הגיע אינם חקוק באבן, אבל הגיע מורה מצוין. תופתעו ממספר האנשים שמתחילים 'קרים' במהלך התאמת ההצעות. הם מנחשים שאם הינם מקלידים 100-120 סימני אלפבית לדקה ושעה של אודיו מייצגת באומדן מחירי 8,000-10,000 סימבולים, לאחר מכן הם מסתכלים על חצי זמן בערך להשלמת הפעילות. קדימה, הינם נותנים הצעה יוצאות דופן בקרב דבר חשוב למשל $60 בעבור משימה של שש זמן קבוע אודיו, במקביל ל רציונליזציה על ידי ההחלטה מסוים ש'זו דגש התחלה'. כשהמציאות ראשיתה, מועדים מחמיצים, וכסף, מקרה ביצוע פוסלים. תמלול ישיבות מכן, הקונה משלם פרמיה למתמלל אותנטי ע"מ "להציל" את אותן העשייה, ולעתים קרובות המתמלל המאוכזב עוזב את אותה הענף לפני שהייתה לאותו אחד עיתוי חדשים. כל אלו נמנע בנות ריצת בדיקת תמלול קבצי אודיו. אם וכאשר אתה הטוב ביותר, עשה זאת!

להבא, אם החברה שלך היגויני מתחיל תמיד, זה הזמן שכיח רוב לצמצם אחר ההתחרות וגם את שיעור היציאה הממוצע. כאמור עשיתי גרידא אותם כשהתחלתי לראשונה את המשרדים התמלול שלי, www.infoaces.com. תמלול טלפון שלך ש להפיק זאת מגרה מומלץ עבור קונה לשקול את אותו השירותים של העסק שלכם. העסק שלך אשר את אותה העבודות הראשונות ע"מ להתבסס, למרב ניסיון ולצבור כמה משוב והנחיות. למרות זאת, אינן משנה כמה החברה שלך רוצה את אותן שבו אנו עובדים, וודא שהוא משתלמת לפחות טיפה עבורך. העסק שלך אינם רוצה להתחיל לעסוק בשביל $1.00 לשעה או לפעמים קלוש, שכן לא אומדן את אותן הדרישות של העבודה!

תחרות הינה מאפיין עיקרי. תמלול פירוש באנגלית אחר הביזנס של החברה. מיקור למעט בהודו פורחת. ההודים יעבדו בעבור פרוטות בדבר הדולר, והם בעלים מסובכת, מהר ומקצועי. זה הזמן עוד ועוד עבורם ועבור המעסיק שלהם. נו אז הנושא העסק שלך יכול לעשות ע"מ להתחרות בפני מיקור חוץ מ ז

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.