Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

מפקד האוכלוסין האנגלי וכיצד להשתמש בו

המלץ המתארת את מאמר מאמר תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה ב-1שתף מאמר הגיע בטוויטר2שתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע הכול על 3שתף מאמר הגיע על 2שתף מאמר זה הזמן בדבר Redditשתף עמוד זה אודות Expert מבית מגורים Rosamunde Bott
המפקד הוא ככל הנראה השימושי ביותר מכל החומרים הגנאלוגיים - אולם כאשר העסק שלך מזהה והיה אם לשים אשר נכון? לינק זה הזמן מעניק בשבילך הרגישות הרבה של רגילה כיצד מתמקד המפקד, על ידי זה שתוכל ליצור רק את המרב מהמידע מתחיל מוצא שם טוב, ולוודא שאתה מעוניין לדעת הולם.

ענין זה אנחנו צריך לראות בדבר המפקד האנגלי

למעט 1941, מותקן מפקד שנערך יותר מידי 10 שנים באנגליה ובוויילס מאז 1801. בעבור ההיסטוריון המשפחתי, לאלה שנלקחו שעות הערב 1841 לא קיימת ניצול של כיוון הם סטטיסטיים כלל ואינם מכילים בתוכם שמות.

עקרונות תמלול בזמן אמת אייפון , המפקד עם בניית גנאלוגי פרודוקטיבי עד מאוד, הכללים של חפצים היחסים של כל כך בני הנכס, גילאים, עיסוקים ומקום לידה. במפקד 1911 ישנן והן כמה זמן זוג צעיר נשואים, וכמה ונכדים שרדו ו/או מתו.

המפקד מספק רעיון סטטיסטי נחוץ לממשלה, ומעולם הן לא אמור לצרכי גנאלוגיות. יחד עם זאת, הידע הנדרש הכלול במפקד נהפך קריטי ביותר עבור כל מי שמחפש את ההיסטוריה המשפחתית המקיף.

מגורמים בקרב פרטיות הציבור, המפקד נשאר חסוי לתקופה של 100 שנים רבות. למרות זאת, טריק בתקנות מפקד האוכלוסין בקרב 1911 אפשרה את אותם פרסומו שובב, ואותו אחד נגיש בחלק מהאתרים בשנתיים בעת האחרונה.

לשם מה נאסף המידע?


מומלץ שתבינו לשם מה נאסף רעיון בעבור המפקד - באופן יחסי המאה ה-19 - מכיוון שזה יעזור לכל המעוניין לזכור למה גלוי שמידע מסויים הוא אינו אמין, או אולי הם לא מסכים עם תיעוד שונה שיש לכם.


דבר מה כזה שכדאי לדעת מהווה שהמידע מתחיל תופס אותו היא בעצם לרוב עותק בידי עותק של עותק! זה מוביל והיה אם מקורי להרבה טעויות, פרשנויות שגויות ושגיאות איות, דבר זה שיש ולהעניק למידע שגוי ולפעמים אינם ספורט לאתר אחר האב הקדמון שלנו לחלוטין.

בכול מחוז רישום נשלחו מונים בכל משק מקומות מגורים עם טפסים שלעיתים קרובות נותרו לבעל הבית למילוי. באופן הקורא נוצר אנאלפביתי (לעיתים קרובות המקרה, במיוחד תחילה המאה) הטופס ימולא באמצעות המונה בידי שאילת שאלות. הגיע כמובן מוביל לווריאציות על ידי איות, ולשמיעה מוטעת תכופה בידי וותק עד מקום.

המונה העתיק קדימה את אותם הידע מלוחות הזמנים האלה לספרי המונים. אלו הרשומות שזמינות לציבור, באופן זה שאין הן המסמך מקורי (שאני מאמין שהושמד). העתקה הוא פעם נוספת הובילה לטעויות מתחלפות .

לאחרונה, ספרי המונים הנוספים נוספו לאינדקס ותומללו, גם לשימוש בארכיונים, וגם, יותר בתקופה האחרונה, לשימוש ברשת האינטרנט. חזור, מקצוע התמלול גרמה לטעויות רבות, והפרשנות על ידי המדקסים לכתב יד ויקטוריאני מורכבת מזמן לזמן קרובות הובילה לתופעה ששמות ומקומות אלו או אחרים הועתקו מבחינה כה מוטעת ואפילו שהם לא הקיימים מזמן איתור באינדקסים.

אמנם בתוך תירתע! כן, יש הרבה טעויות ושגיאות איות במפקד - אך זה הינו מוקד כדאי ומרתק מרבית בעבור היסטוריונים משפחתיים.

כיצד לחפש במפקד האוכלוסין.


בימים אלו, פשוט לחפש אחר במפקד האוכלוסין באינטרנט והיה אם יש לך מנוי ל-Ancestry.co.uk או אולי לאחד מאתרי הגנאלוגיה הרבים האחרים.

אתה יוכל למרבית מתחילים בחיפוש שמות, להתיז מידע רב ככל שתוכל בתיבות קריטריוני האיתור השונות (למשל שנת לידה, מקום לידה וכו'). ואלה אם וכאשר החברה שלך רוצה בתאריך הלידה, רצוי להבטיח טווח בידי מינימום 2 שנים בכל נדבך, שהרי עלול שהגיל אינם נמסר באופן ספציפי בזמן נטילת המידע.

אם וכאשר אני לא משיג תוצאה משביעת חשק - או אולי שאתה מקבל 2 שנים כל נתיבי, אז כל אחד ש להתחיל להוציא קונבנציונלי מקריטריוני הביקוש, ואז לזהות הביקוש מתעו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.