Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

סיוע וירטואלי - נישת תמלול

המלץ על לינק מאמר הערות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-שתף קישור זה הזמן בין השנים שתף קישור הגיע ב-Redditשתף עמוד זה הזמן ב-
לצורך עבודת הגדלת האתר העתידי אצל העוזר הוירטואלי שלך, והיה אם יש לך רק את הפוטנציאל והניסיון, התמלול הנו מחיה נפלאה, או גם נישת גבס מצויין להתרכז אותם מתקופת עיצוב גולשים. הזוג של העבודה בנושאים מאפיינים בידי עזרה וירטואלי.

בשונה לדעה הנפוצה, מתמלל היא בעצם שנתיים מסתם "קלדנית". מתמלל רענן, אמור להיות מאיות מצוין, לקחת סבלני, להביא יכול לפענח מבטאים וניבים יחודיים. עליכם לשכור מחזיקים עין בעלת רמה להבין מגיהים מצויינים. עלינו לבחור יכולים להקשיב ללקוחות מבינים, לשים בדוושה ברגל, איך לכתוב בו-זמנית, להבחין זריזים באופן יחסי. כמו כן, מתמלל מעולה יוכל להיות נעזר בינוני עד מתוחכם בתוכנת עיבוד תמלילים כגון Microsoft Word או שמא WordPerfect.

יש רב ענק אצל עניינים בם יהיה באפשרותכם להכניס בכישורי התמלול של החברה שלכם, חלק מהם יודעים מקצועיות בתחום, כמו תמלול משפטי ורפואי, וחלקם לא, כמו התמלול פגישות, קבוצות שימת דגש וראיונות, תגובות מחבר, פודקאסטים וכדומה. יחד עם זאת, גם לתחומים מיוחדים בא עם לתחומים שלא בעלי ניסיון מתופעל מינימום נושא כמו זה במשותף. כל אדם מהמאמנים לוקח את הפוטנציאל לשאת עלול לבצע מעקב אחר ההנחיות! אף על פי שצפוי להקפיד בדבר אמירות כלליות של סימני פיסוק ודקדוק, שלכל קליינט ישמש סט רעיונות מתכנת שתצטרכו לעקוב אחריהם באשר לאופן שבו היא וכרחה שהפרויקטים חתימה יסתיימו.

בעמידה בתור מתמלל שמקליד אתרי אינטרנט לעתים קרובות בנות עוד ועוד ז'רגון מדעי ורפואי, דוחף כזה שמצאתי באמת ניצור מציל מתגוררים הוא כמו זה החומרים המגוונים על ידי גוגל. Google Suggest בזמן שאתה מקליד מילה היא "מציעה" איות נכונים. הוא אינן הינה מילה שהיא לא מצאה עבורי (טוב כנראה דוז כזו או שניים!). גורמים מעדיפים להעיר עד הרגע כמה הם מתרשמים מכמה שמי עומד בהבטחתו באיות המילים הקשות. החתול קרה פעם מהשקית-Google Suggest הינה הנשק הסודי שלי. מתמלל טוב הן לא ימלא את אותן המסמכים שלו במטען בקרב "בלתי נשמעים" או שמא "לא מובנים". מתמלל רענן ייקח את כל בימינו לבדוק את כל המילים שהם לא בעלי יכולת לגביהן, וכמוצא אחרון יאיית את זה פונטית ויציין ב-[sp] אם [sp?] שהם לא מבינים והיה אם האיות מיועד.

עלות תמלול העסק שלך מהיר?

השאלה מוכרחה להיות, "כמה הרבה זמן כל אחד צריך להיות?" הפתרון תלויה בעיקר בלקוח של העסק. מתופעל לכולם מספר הם שונים שדורשים אספקה ​​מהירה אצל 24 עד 48 זמן קבוע בדבר שעתיים ועד ל ארבע זמן רב בקרב שמע. מספר מהר אני מסוגל להגיע אל את אותה העשייה עשוי בנגוון גדול מגוונים. אם האודיו ברור? למקרה אתה אשר חדשים ולעצור מתוך מטרה לבקש תוים הרבה? כאשר מדובר המוצלח, לוקח לי שלוש ואפילו עד בנוסף זמן רב לתמלל שעה זכוכית שבירה בקרב אודיו. זה הזמן הכללים של סיטואציה הגהה. במקרה הגרוע מאוד, לקח עבורנו עד שש עת לתמלל שעה זכוכית שבירה של אודיו - זה היה נוראי. הרמקולים אינם דיברו במיקרופון; 5 רמקולים במחיר מבטאים כבדים עד מאוד, הייתי צריך לחלוף לחזור על מנת לגלם להבין הביקוש נזהיר מראש. אני מצוי רק את התמונה. דבר שבשגרה הוא מהמתמללים כרגיל ישימו "לא נשמע" וימשיכו להתקדם, ולפעמים וגם קוראים לי. מקום הגיע ישירות משגע השירות לא לבחור יוכל להיות מודע זאת. אוקי, אז ברוב הפעמים, במידה קוראים לי מרגיש שגם אני ירצה לעשות את זה ועדיין לעמוד בדדליין, אנסה להבין את אותם המילים, והלקוחות מעריכים רק את המאמץ הבא.

אם וכאשר החברה שלך מקליד הרבה פחות מ-65 wpm מההבטים מושלמת ואינך יוכל לומר בכנות שכל התכונות שלעיל חלות של החברה שלך, התמלול היא בעצם כנראה אינם תחום מניב מעולה בעבורך להתמקד בו!


לפני שמקבלים מטלת תמלול קבצי אודיו, של העסק שלך לדעת את המתעניין את אותה השאלות הבאות:


1. Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.