Menu

The Blogging of Mcdonald 970

celerypump9's blog

תמלול קבצי אודיו הקלטה ועידה יתכן באופן יחסי עסק

המלץ בדבר קישור לינק תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף מאמר הגיע בדבר שתף לינק זה אודות Redditשתף קישור הגיע אודות Expert מחברת ג'סיקה סמית' מילר
תמלול שיחות ועידה מוצאים לנכטון בדרך כלל זמן ומאמץ ניכר בהשוואה לתהליכי תמלול קבצי אודיו מיוחדים. הקלטות האודיו המופקות אינן לרוב טיב הגבוהה ביותר מכיוון שהמשתתפים בדרך כלל משתמשים בטלפונים כאשר הינם מטפלים בשיחות ועידה, ולא אנו עלולים להכניס בקווי אייפון קבועים כיוון נלווים יכולים להשתמש ביישומי VOIP דוגמת סקייפ אם טלפונים סלולריים.

זה הזמן מסובך בשביל המתמלל לתעד את אותן הקלטות בידי שיחת ועידה. נתונים קשים להבנה וריבוי רמקולים זכאים וגם להוסיף לבעיות המתמללים. במרבית חברות תמלול קבצי אודיו עושות ניצול בנגני אודיו עם אקולייזרים גרפיים בתחום באוזניות המשמשות ברמקולים. האחרונים עוזרים לפענח ולהבין מבטאים שנעשה בהם שימוש רמקולים מיוחדים מזמן האזנה לשיחת ועידה.

יועיל בהרבה אם החברות בענף שעוסקות בשיחות ועידה יתחילו תהליך אשר בו בכל הגולשים יעשו שימוש בקווי מכשיר נייחים. כשיקרה הינם עוסקים בוועידות פירמה, ודא שאנחנו מבקר ברשת מהיר שיצא שיש להן הקלטה ברורות. זה הזמן יקל במספר בדבר המשימה של המתמללים כשיקרה הנם יוכלו לברוא תסריט אמין ב-100%.

תכלית אצל התמלול הקלטות ועידה מצריכה למרבית מתמלל מנוסה סבלני ומקצוען.


חיבור העוסקת בתמלול שיחות ועידה חייבת להציע גם עשיית התמלול נספחים כמו:

עדכוני עבודות ופגישות

פגישות לתאגידים
מצגות הזמנות
ישיבות צוות אנשי ניקיון קבועות
מסלול של לימודי הדרכה
תקשורת בעלות מחזיקים נוספים שעושים בשטחים מיוחדים
התמלול שהמזוזה להתבצע במועדי כעת שצוינו מתוך מטרה שהלקוחות יזכו את אותם המלאכה שהם כבר חושקים מזמן. הגיע גם צריך להיעשות בקפידה ע"מ לייצר בסיסי עבודה רלוונטיים.

כאשר העסק שלך מוכרחה לבצע מיקור חוץ בקרב מתן תמלול קבצי אודיו שיחות ועידה, דרוש לאשר שהינכם מבצע בדיקה תובעני במטרה לזהות את כל היצרניות המספקות את אותה ההעברה כדי לקבל חזרה את אידיאלי. conversation תהיו מודעים שבסופו של דבר הן לא תתאכזבו. השוו סכומים הכתובים על ידי חברות משתנות מתוך מטרה לקבל חזרה את העסקה מקסימאלית בשווקים ולחסוך כסף. היזהרו אחר בתי עסק אלו שיש להן רעיונות ניסיון בחינם מכיוון שזה מעניק לנו עיתוי לאמוד את אותם הסוג של השירותים שמציעה הקיימות לצפות לחומרי הדברה אלו להבא. עבוד בהכרח אלו שיש להן רשת בעלת מוניטין שיש לה צוות אנשי ניקיון על ידי מתמללים איכותיים שנקבל השפעות מאוד.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.